Wednesday, April 30, 2008

PaPEr kE-2

Hari ni aku paper database...Hm boleh la tahan soalan...agak susah jugak lah....tapi ada gak yang kuar awal....seperti mana yang korang sedia maklum yang kuar awal setiap sem semestinya Mohd Hafiz bin Mohd Daud(mon).....teror betul budak tu...aku jawab slow2 je....orang ter sayang duduk tak berapa jauh tadi...sempat la pandang2...hehehe.....Lepaskan rindu la katakan...maklumlah lama dah tak jumpa...(poyo je)...sesiapa orang banjar tu boleh la speaking banjar ngan aku...tapi aku tak tau sangat cakap banjar ni...sikit-sikit boleh la....cakap banjar ni tak ikut sangat ayat..jadi bila korang tanya ayat yang pelik2 kat aku..sorry la kalau aku tak tahu....

2 comments:

ZAINAL ZAKARIAH said...

belajar rajin2...kirim salam atok awie & utoh nek uda kalau balik kampung

senorita said...

lor... lepas windu nga exam..
jmpe jek lar dh 1 cmpus..
hinss..
database jht!! hahaha..
erd aku x complete..
huh!!
berserah jek lar..