Sunday, May 4, 2008

Hari YanG MemEdiHkan

tension,tension,tension............
Kenapala tension sangat ni......balik je dari dewan,aku rasa tak tenteram sangat...tak tau lah ape dah jadi dengan aku ni....semua benda jadi tak betul....paper management dah berlalu....semua proses yang aku afal ada satu je yang keluar.....soalan yang keluar semua mengenai benifit la....pergh...aku tak tau nak jadi ape dengan paper ni......ada yang aku tau jawapan tapi salah letak sebab tak tau dekat tajuk mana....soalan tu padahal senag je...aku dah hafal dah ..aku pun tak tau kenapa boleh jadi macam tu...dari mula nak masuk dewan periksa aku dah rasa tak tenteram..macam ada sesuatu je nak berlaku.jawab pun rasa macam tak yakin...Sebelum masuk, aku aku tak nampak pun orang yang aku cari...mana tah menghilang.Hilang semangat..hehehe...seperti biasa sebelum periksa aku akan call parent aku dulu....sebelum paper management ni pun sama...tapi aku dapat rasa yang paper ni aku tak dapat jawab berbanding paper lain.....aku buat past year paper macam senang je...tapi sem ni punya paper aku rasa macam susah sangat.........................................................................................................................................................

8 comments:

senorita said...

btul 2 zamri!!!!!!!!
ak xpuas ati tol ngn paper mgt td..
menympah!!!
tibe turn kiter jek susa..
sume susa...
maj0k ar cmnie...
penat jek studi..
=(

Beyta said...

betul betul betul... (mcam citer upin dan ipin)

senorita said...

ak bg kt cnie gak lar..
ym=senorita_fs@yahoo.com
ak kt lab l0r xleh ym..
=p

senorita said...

erk.. boley lar..
hehe..

senorita said...

bila nk update blog nie..
xsbar nk coment..
yuhuu..

senorita said...

aku boley jd pembantu ko, tp kene sediakan bhn lorh...
klu nk soh ak cri bhn, kene tukar namer ar blog ko neh, jd "senorita 2"..
ngeh3..

senorita said...

nie lg sorg nie..
bile ntah nk hupdate..

---Hamba Allah--- said...

zamri kamu telah di tag oleh akak...
hehehehhe