Wednesday, October 8, 2008

Syawal yang kian pergi

Hai....nape la dengan aku ni....nape la malas sangat...padahal sem ni cuma 4 subject je....Ya Allah,begitu banyak dosaku padamu.Ampunkanla Dosa Hambamu ini...Sempena hari raya ni aku nak pohon ribuan ampun dan maaf pada semua kawan2 aku...Bosan betulla..tak de idea aku nak tulis ape..yang pasti sekarang ni aku tengah bengang dengan seseorang...tak tau la...kat depan nampak macam baik je..tapi belakang aku sungguh menyakitkan...silap aku jugak,sape suruh gatal sangat dulu..tanggung jelah...Syawal tahun ni ,aku rasa sungguh tak meriah.mama aku demam..so tak berasap la dapur..hehehlagipun duit raya pun dapat tak banyak.kerja aku cuma tido je...orang yang aku harapkan yang boleh menceriakan aku,messej aku,buat aku tersenyaum suatu ketika dulu pergi entah kemana..nak wat cam mana kan..dah nasib aku macam ni...Kredit aku sekarang ni laju giler...tak tau macam mana bleh habis..nak kata main messej pun rasanya tak jugak..Ape yang menyadihkan bulan syawal ni,aku tak beli pun suatu benda yang baru..kalo beli pun bukan nak tunjuk kat sesiape kan...hehehhe...

4 comments:

senorita said...

lar.. asl cm cedey sgt nie???
come on lar..
pk tuk diri sendiri..
yg lepas2 ignore sudey..
cheer up, okeh??????????

---Hamba Allah--- said...

nape nie...
jum study..hehhehhe

Beyta said...

huhu... kucut tendang pintu bilik haku sampai tak bleh bukak

---Hamba Allah--- said...

http://gurlwassleep.blogspot.com/
url br akak