Thursday, July 17, 2008

SemEStEr bARu

Hm.........diam tak diam dah 2 minggu masuk semester baru....entah ape yang aku belajar.....yang pasti dalam masa 2 minggu ni dah banyak kelas aku ponteng...terutama eco.....sem depan dah praktikal....tak tau lagi nak buat kat mana...semester ni terasa bosan..kawan2 semua dah duduk berjauhan....sorang kat sini,sorang kat sana....ingat nak praktikal ngan Mon,tapi dia ada masalah pulak........laptop aku baru dua minggu je baik dah rosak balik...entah ape yang tuan kedai tu wat...chas RM220.00 pulak tu...aku tension betul la sekarang...rasa malas nak terus belajar...Maybe lepas diploma ni aku kerja dulu kot..maklumlah,aku bukan anak orang senag,banyak nak kena pikir,PT lagi nak kena bayar.yang terang hutang dah RM17500.00....hai..begini la nasib seorang pelajar...kalo aku tau macam ni dah tentu aku amek form6....hehehehhe..tapi tak de la kenangan manis aku kat sini macam sekarang....

2 comments:

Anonymous said...

emm bersukir lah ko dapat masuk uitm...
emm ko ketuk je tauke kedai 2

senorita said...

lor.. jgn kusut2 kn pale tuh..
better ko keje jek lh dlu pas dip..
aku pn pk cmtuh gak..
dhla hutg pt 2 menimbun, klu smbung degree lg ler..
hinsss..
papep0n, smgt cket!
mmg dh laz2 nie byk dugaan ner..