Wednesday, March 12, 2008

13/03/2008

Hari ni aku wat keputusan untuk amek dua subject dalam intesesi...banyak jugak la kena bayar...satu subject kene RM200.so aku kene bayar RM400.duit kolej RM70.....hm..kering aku..hehehe..malam tadi aku tido awal...bosan...tak tau nak wat pe...pukul 8.30 je aku dah pegi tido...sejuk pulak tu...makin sedap la tido...hehehe..Dalam sebulan ni aku asyik pening pale je...tak tau nape...sakit ape tah yang melanda dalanm badan aku ni..laptop aku dah la tak baik2...bosan betul hidup tanpa beda alah tu...tentang pelajaran pulak aku rasa aku macam arang sengal sangat...paham la jugak sikit2...tapi bila time test je aku pening....hehehe..aku rasa macam nak apply maktab je...tapi sayang pulak tinggal beberapa sem jekat sini...sem depan tak dapat kolej...ah........tensionnya kene duk luar...

4 comments:

senorita said...

lor.. asal tensen sgt neh??
rilex2...
sbar ar lg 1 sem jek kt cnie.. pas2 prktikal..
nti msti ko nyesal ble ko da g maktab...
nk start blaja lg...
bese ar tuh... dkt2 nk final neh mmg tensen...
ak pn samer gak... blaja pn xbape nk ok lg..
rilex ar....
peh! amek 2 subjek tuh..
ak amek 1 jek...
heheh...

---Hamba Allah--- said...

sabar ek..
zamri leh wat punyer..
akak sokong...
nnt akak kenalkan zamri dgn dia ek...
kimslm kat girl ye...
jgn pening...
nnt akak bg kek..
hehehehe

Beyta said...

usaha tangga kejayaan... aku patut risau diri aku ni... tangga aku dah kemana tah... nak berusaha pun x reti...

senorita said...

come lar kengkawan..
dun giv up!!
da nak grad nie!!!!!
zamri, maner post baru??
heheh..